………

Kisa, kisa neka pada, kisne kapi, moje suze, neka njeno lice kvase, suze moje nek je ljube.

 

Sta ce mi zivot bez tebe draga, kad srce drugu ne moze da voli…

 

Dobro jutro onoj zbog koje zora rudi, dobro jutro onoj zbog koje sunce se budi. Dobro jutroj onoj za kojom moja dusa zudi…

 

Zabrani mi da te gledam. Zabrani mi da u tvojim ocima pronalazim ljubav za sebe. Zabrani mi da se tvojim lazima predam, da u svakoj zeni vidim samo tebe.

 

Ako je tebi ponestalo snage, boricu se i za tebe i za sebe.

 

Ako su se izmedju nas isprijecili mostovi, ja porusicu sve da dodjem do tebe.

 

Ako me od tebe odvaja cijela vjecnost, napravicu korak da ti pridjem blize.

 

Ako nas sudbina rastavi, i ako ikada pozelis da ponovo budem dio tvog zivota BICU TU!!!!

 

U dobru i u zlu bicu tu da te tjesim i nasmijesim…

 

Mozda nikada neces ni znati koliko te volim, mozda nikada neces ni znati da se za nas Bogu molim, mozda nikada neces biti pored mene, ali jedno znaj da cu ja UVIJEK.

 

Ako ikada odes od mene, ako ikada zaboravis na mene, ako ikada prestanes da volis mene ja cu biti tu da i dalje volim TEBE ..

 

Nebo je nocas ogromno, nebo zna gdje je moje maleno, nebo je nocas krivo za sve, ooo da si barem moja, ali NEMA TE…

 

Ne znam da li me se ponekad sjetis, ne znam da li ponekad mislis na mene, ali znam samo jedno…DA NIKADA NECU PRESTATI DA ZIVIM ZA TEBE…

 

Znam da ne mislis na mene, znam da si sada ko zna gdje, ali ja NE MOGU a da ne VOLIM SAMO TEBE…

 

Gdje god da odes, makar i na kraj svijeta, ja cu biti uz tebe da ti niko nikad ne zasmeta.

 

Kad god odlucis da krenes u borbu protiv ovog sivila od zivota ja cu biti pored tebe da tim pronadjem put do pobjede.

 

I nocas dok kisa pada, i nocas dok moje srce se nada, pomisli na mene da ljubav bol nadvlada…

 

Bojis se da ces se zaljubiti, a otici cu opet? Opusti se i uzivaj u onome sto ti pruziti mogu kada sam tu i sanjaj o tome kada nisam.

Komentariši