…..

Vec odavno nada u mom srcu je isceznula da cu pronaci luku gdje cu se skriti, usred olujnog mora nadjoh tebe…Tebe, luku moju gdje cu vjecno biti!

Ako ti oluja zivota latice slomi, volju za zivotom prelomi, neka sunce u oluji sto ce sjati bude sva moja ljubav koju ti mogu dati!

Ne mogu ti reci da cu te voljeti vjecno jer ne znam koliko vjecnost traje. Mozda je duza, a mozda kraca od zaborava…

I jos jedno da ti kazem: Oganj spali srce moje, kazu ljubav da postoji, ali ljubav – ljubav sta je?

Ti imas nesto lijepo, sarmantno, uzviseno, jedinstveno. Nesto sto drugi nemaju i nikad nece imati. Ti imas M E N E !

Nisam sretan dok bez tebe zivim, jer bez tebe biti znaci mene prepoloviti.

Da samo znas koliko te volim, da samo znas koliko te molim, vrati mi se da ne budem sam, ne zelim nikome da te dam.

Sam sam, a ne znam gdje! Mozda znas put do mene? Zato molim, te ne zaboravi me i misli na mene, jer ja iz dna srca volim te, jer ti u mom zivotu si sve…

Ne bojim se zara koja tinja, ne bojim se vatre koja gori, ne bojim se rijeci koja boli, ali se bojim srca koje voli.

Hiljadu rijeci mnogo je, jedna rijec malo je, samo dvije rijeci govore sve: VOLIM TE!

Neko u srcu cuva srecu, neko dio sna, neko komad ljubavi, a tebe cuvam ja!

Tvoje su oci dva bisera koja svijetle u tami ovog mracnog svijeta i koje osvetljavaju put mojoj dusi!

…i vidis… …sve te vise volim… …svakog dana i jutra… …mnogo vise nego juce… …mnogo manje nego sutra…

Najtezi su oni casi kada suza lice kvasi kada se zauvijek gubi ono sto se najvise LJUBI!

Komentariši