…..

Bicu sjenka kad pozelis da te pratim; strazar-od straha da te cuvam; u nevolji da te shvatim; bicu ono sto vec jesam-TVOJA NADA I TO ONOLIKO KOLIKO TI POZELIS.

 

Poljupcima od sapata doleti mi kroz prozor. Poljuljaj ovu mracnu tisinu koja mi mira ne da. Iskoci iz bunara zelja i pokloni mi najljepsi poklon…SEBE!!!

 

Sklopi te usne, spusti ih na moje, stegni te ruke sto ukrsteno stoje, poljubi me jednom, ucini me robom zagrli to tijelo sto drhti pred tobom!!!!

 

Smijem li da te volim cesto pitam sebe, ne smijem da ti priznam da mislim da tebe, volim samo tebe, stvarno je to tako umrijecu bez tebe, ne mogu vise ovako.

 

Znam jos uvijek crne kose sjaj, osjecaje probudi u tebi, mozes reci da je svemu kraj, nikada ti vjerovala ne bih!

 

Crne kose niko ne miluje, cekam tebe da ostvarim jedan davni san. Darivacu sve sto se daruje, sve za ljubav, sve za jedan dan!

 

Crne kose raspletene, bujne mrsile su ruke tvoje samo jedan dan, ljubio si usne moje rujne, ljubav prodje kao kratak san.

 

Na rastanku ispuni mi samo jednu zelju, da posljednji cas i sreca prodju u veselju. U ocima suza nema, nece ih ni biti, u srcima sta se zbiva ne mozemo skriti!

 

Ne idi, blizina mi tvoja treba, ne idi, ne ostavljaj me sad. Nocas me ljubi kao nikad prije, probudi ptice usnule, donesi mirise poznate!

 

Hajde dodji, hajde vrati se, znam da mene jos u tvome srcu ima! Volim te.

 

Sunce gubi zrake kad zadje za oblake, isto tako srce moje kad ne vidi oci tvoje. Reci cu sjajnoj zvijezdi sto na nebu sja da te poljubi kad ne mogu ja.

 

Ako su moji snovi jedini nacin da budemo zajedno, znaj da cu uvijek spavati.

 

Mozda jednom u zivotu krenem drugim putem, mozda tamo nadjem zivot i srecu, al’ znam da tamo nikad, nikoga poput tebe upoznat necu…

 

Svijet je lijep jer ga ti gledas, zivot je lijep jer ti postojis, sunce se radja dok se ti budis, ja zivim i postojim da me ti ljubis.

 

Nocas kad zaspis, kad te snovi odnesu daleko, ja bicu tu, kraj tebe, kraj tvojih njeznih usana da pomognem andjelima, jer takav biser ne mogu sami da cuvaju..

 

Da se zaljubis, ali samo sretno i da ti ljubav traje vjecno. I da zaboravis sve sto stvara boli, zeli ti neko ko te mnogo VOLI. 

 

Kad ti se cini da mjeseca više nema, kad ti se cini da sunce više ne grije, sjeti se da postoji jedno srce koje samo za tebe kuca i samo se za tebe smije!

2 komentara

  1. ne znam koliko si upoznat sa opcijom copy-paste, al to je cijela pamet ovog bloga 😉 sve poruke koje mozes naci na netu su samo stavljene na jedno mjesto – ovdje… blog odavno nije ‘osvjezavan’ cisto zbog tog sto ja mislim da su ovo gluposti, a moje pisanje i vjera nemaju nikakve veze ni sa cim tu 😉

Komentariši