……….

Ja sam tvoje zrno pijeska u pustinji, zato me dobro pazi, jer ako me ispustis sve ce ti liciti na mene, ali to necu biti ja!
 

Tvoje su oci dva bisera koja svijetle u tami ovog mracnog svijeta i koje osvjetljavaju put mojoj dusi!
 

Pokloni mi svoje oci i njihov topli sjaj, pokloni mi jos nesto-svoj vjecni zagrljaj. Pokloni mi svoje usne, tople rijeci dv’je i bar jednom mi reci: VOLIM TE!
 

Trazi mi zivot, tebi cu ga dati, trazi da umrem i srce ce stati, al nikad ne trazi da odes od mene jer umesto krvi teces mi kroz vene!!!
 

Volim te kao sto skitnica voli da skita, kao sto sanjar voli da sanja, kao sto pjesnik voli da pise! A sada mi reci da li te iko volio vise?
 

Nikada sebi da oprostim necu, sto sam pao na osmijeh tvoj, zbog tebe sam izgubio srecu, ova je poruka oprostaj moj.
 

Sudbina je htjela da se upoznamo, jedno o drugom nesto doznamo. Mozda neces vjerovati mojim rijecima, ali volim te i voljecu te stoljecima…
 

U kasne sate duboke noci, kada su svima sklopljene oci, mislim na tebe, polako drijemam, ne mogu da zaspim jer tebe nemam.
 

Bilo gdje da si, svjetlo ne gasi, ne zatvaraj vrata vec slusaj korake sata i kad se kazaljke spoje s tobom su misli moje…!
 

Kada umrem nemoj da me zalis, nemoj ni suzu da pustis tad, i nemoj nikad sebe da krivis, sto cu zbog tebe da umrem mlad.
 

Kada bih samo dva uzdaha imala, prvog bi koristila da te poljubim, a drugog da ti kazem koliko te volim.
 

Poslacu ruke da ti miluju kosu, za svako dobro jutro poslacu ti rosu, za svaki lijep dan sunce nek ti sja, a sto se tice poljubaca to cu licno ja.
 

Ne diraj u proslost, od nje se ne zivi, ne diraj vec kazi: OBOJE SMO KRIVI!!!
 

Tesko je voljeti nekoga, a ne biti s njim. Pricati da je kraj i zivjeti s tim. Tesko ga je voljeti, a nikom ne reci, skrivati svoju bol, a pricati o sreci!
 

Ne zaboravi ono sto zelis, ne reci nikada ono sto osjecas, sacuvaj ono sto volis.
 

Ako nekad, na krilima svojim uspomene donesu mi tugu, smijem li opet do tebe da dodjem kao starom i iskrenom drugu!
 

Neka te nebo obasja kad se tama pojavi oko tebe i neka ti andjeli ne daju da places kada ti suze ispune oci jer ti zasluzujes da zivis u svijetu ljubavi.
 

Ljepotom svojom srce si mi slomila, dušu si mi zarobila, mir si mi odnela, a svi su ti grijesi oprošteni jer si ukras u životu mome!
 

Ako te nekad život razočara i nastanu čežnje i boli, sjeti se na trenutak mene, koji ce vječno da te voli.
 

Ne okreći glavu kad me vidiš i ne gledaj me kao neznanog gosta, osmijehni se bar zbog prošlosti naše, od osobe koju volim i osmijeh je dosta!!

Komentariši