…….

Ti si dokaz da postoji sreca i sve ono lijepo sto ona nosi i da bez nje u zivotu hodamo kao po staklu bosi.

 

Reci da li te je moja tuga boljela, nekad, kad sam te mnogo voljela? Reci da li te je moja sreca boljela, jednom, kada vise nisam tebe voljela?!

 

Srce je bogatstvo koje se ne prodaje, nego se poklanja, a ja sam svoje poklonila jednom andjelu koji upravo cita ovu poruku!

 

Niko me nikada nije kao ti volio… I kad umrem ponijecu tu uspomenu sa sobom, cak i u pakao da odem nije me briga jer mene je volio andjeo…

 

Ako si tuzan ne slusaj pjesme sjetne, iz ponora tuge vadice te pjesme sretne, Ako to ne pomogne onda pozovi sne, bicu tu da razveselim te.

 

Nocas htjedoh biti vazduh da me udahnes, da ti svjezinom izmamim osmijeh kada ustanes. Nocas htjedoh biti san da me zapamtis, i da ti se ostvarim kad se probudis.

 

Zadrzacu pravo da ti ime prevedem na sve jezike svijeta i da na svima ono znaci ljubav…

 

Voljela bih da sam ruza, pa da mi vjetar otkine laticu i smjesti je tebi na srce, tako da osjetis bol zaboravljene ruze!

 

Zbog tebe cu lutati, varati, zbog tebe cu lagati, tudjim se osjecanjima kockati, lazno se smijati, lazna obecanja davati. Zbog tebe cu ceste sjecanja preskociti, rijeke i jezera isusiti, zbog tebe…

 

Dani si moji nemocni bez svjetlosti i sjaja, a ti okrutna duso, ti nemas osjecaja.

 

Gdje ti je osjecaj ljudski, zar ne vidis patnje moje, za jedan pogled te moli, robinja ljubavi tvoje…

 

Ocima suznim gledam tamu, kako padaju proljetne kise. Kao da svaka kap kaze: tvoj voljeni za drugu dise…

 

Zaljubicu se u svakog ko bude bio slican tebi, ali ga necu voljeti kao tebe.

 

Kazu da su zvijezde jedino savrseno u svemiru, no to mogu reci samo oni koji nisu upoznali tebe.

 

Ljubiti jedan sat je odlika zivotinje, ljubiti jedan dan je osobina covjeka, ljubiti cio zivot oznaka je andjela, ali voljeti samo tebe osobina je mene.

 

Mnogo njih je voljelo tvoje divno lice ali samo ja sam voljela tvoju dusu LUTALICE!

 

Kad izgubim ja tebe, izgubit ces i ti mene, ali vise ces izgubiti ti, nego sto cu izgubiti ja, jer mene ce voljeti mnogi kao ti, a tebe niko kao ja!!

 

Jednom kada bude kasno, kada shvatis rijeci moje, vidjet ces da si izgubio nesto sto je trebalo biti tvoje!!

 

Jednom ces znati da si jedini kojeg sam ikada voljela. Da sam druge voljela tamnom stranom srca. Stideci se, uceci kako cu najbolje voljeti tebe.

 

Nocas mojom dusom nemir vlada, nemam nikog ruku da mi da, nocas tako sporo teku sati, o da mi je znati…da li me jos pamtis.

 

Ti sto se javljas u mislima mojim, ti zvijezdo jutra sto donosis dan, ti si mi jedini putokaz zivota, ti si mi jedini zivotni san. Da nije tebe, misli bi moje bile nesretne, ipak te imam to je jedino, jedino dobro sto sada znam….

 

Daleko od tebe, ove divne noci, pitat cu zvijezde da li ces mi opet doci, da li ce jos jednom te svilene usne tvoje, kao nekada prije njezno dotaknuti moje…

 

Pisem ti ovu pjesmu jer si mi jedina tema i kad zajedno nismo za mene drugog nema…

 

Sjeti se ljubavi, koja ne prolazi. Sjeti se tuge, koja ne odlazi. Sjeti se srca, koje te voli. Sjeti se rane, koja me boli. Sjeti se ove pjesme, ko’ uspomene. Sjeti se jednom, nakon svega mene!

 

Jedna je zena nocas plakala, dok i posljenja zvijezda sja. Sutra ce umrijeti tuzna i sama a ta zena mozda sam JA!!

 

Ti ces se okrenuti sa podignutom glavom u nebo, a ja cu otici sa smijehom na licu… i znacu da ces plakati duboko u sebi i znaces da izigravam samo kukavicu.

 

Nocas mislim na tebe… I zovem te… Al’ ti me ne cujes, uvijek isto je. Nocas sanjam o tebi, trazim te… Al’ ovdje nema te. Znam, uvijek isto je… Daleko si, a ja…ja volim te…

 

Kada tebe vidim, vidim i razlog zbog cega zivim, zivot mora da ima smisao, a moj smisao zivota si samo ti, LjUBAVI samo tebe sanjam tebi dajem sve budi ti TA molim te.

Komentariši