…………

Možeš proći širom svijeta
gdje toplo sunce sja,
ali te nitko voljeti neće
koliko te volim ja!

Jedna riječ malo je,
tisuću riječi mnogo je,
dvije riječi kažu sve,
pročitaj ih molim te,
znače VOLIM TE!

Sretan rođendan anđele moj.
Želim ti sve bolje od najboljeg,
ljepše od najljepšeg,
sjajnije od najsjajnijeg,
jer znam samo jedno,
da ništa kao ti nije vrijedno!

Ljubiti može biti lijepo,
a može i boljeti,
ali jedno je sigurno-
nekoga moraš voljeti!

Koliko iglica ima bor?
Koliko metara ima dvor?
Koliko zvjezdica na nebu sja?
Toliko ti pusa šaljem ja!

Ako padneš sa bicikla ne plači.
Mnogi su pali s Marsa, a još su živi!

Ne muči srce, ne muči sebe,
jer on možda voli tebe!

Tek kada anđeli postanu zli,
kad oceani presuše svi,
tad će moje srce prestat gorjeti,
a ja ću tebe prestat voljeti!

Volim your eyes
zato što su very nice.
Moje srce tika-taka for you
because I love you!
Na trenutak look at me,
i poslije toga don't forget me.

Voljela bih da sam droga,
da me moliš kao Boga,
da me ubrizgaš u vene
i da umreš zbog mene!!

Hiljadu je suza u mojim očima,
hiljadu je želja koje mi život nije ispunio.
Malo je ljubavi koju osjećaju svi,
a još manje prijatelja kao što si ti!

Kad nebo voli čovjeka daruje mu najljepši dar- prijatelja!
Tako je nebo voljelo mene i darovalo mi tebe!

Komentariši