;)

Daleko si voljen moj, duge su mi tamne noci, ali ljubav mi snagu daje da izdrzim u samoci.

Ne dozvoli da neki pogresni ljudi udju u tvoj zivot, pomute bistrinu tvojih ociju, natjeraju da volis ono sto oni vole i da zaboravis ono sto oni nemaju: MENE!

Nije ljubav samo kada su zajedno dvoje. Ni onda kada se slatke usne spoje. Ljubav je tezina srca koja jako boli, zato uvijek ostani vjeran onome ko te voli.

Kad nocu bacis pogled na zvjezdano nebo i kad pomislis da sam daleko, znaj da te vidim kroz ranjive mjeseceve oci.

Je li grijeh što te zelim svaki tren, i sto mi je pogled zaljubljen. Ako je grijeh to, Bog nek oprosti srcu koje je cijeloga zivota cekalo nekoga kao sto si ti!

Nedostajes mi jako, tvoji poljupci i tvoj zagrljaj. Nedostaje mi tvoj osmijeh i tvoj pogled. Ne zaboravi na mene tamo daleko i vrati se brzo.

Jos uvijek zelim iskrenu plavu dubinu tvojih ociju, zelim da moja ruka dodirne tvoju, toplinu tvojih usana na usnama zelim, zelim da me ljubis i volis do kraja.

Istina je da je volim i Bog ce mi sudija biti, ne postoji onaj ko ce  me od tebe rastaviti.

Kad srce osjeti ljubav i ludo zavoli, ta ljubav ponekad jako zaboli, al moje srce nece nikad prestati tebe voljeti, ma koliko da BOLI nek BOLI i dalje te VOLI…

Ja te volim, od ljubavi sav gorim, paticu i plakacu, ali necu da molim…

Ja te ljubim i znam da te gubim, jos uvijek sanjam da se sretan budim…

Sta je mladost – to znas, sta je zivot – to ces znati, a sta je ljubav, neces znati, a da neces zaplakati!

Svaka zena ima pravo da je svaki momak vrag, ali svaka zena Boga moli da je vrag voli.

Ljudi kazu da je lijepo ziveti u raju, a ja kazem da je ljepse u tvom zagrljaju! Mozda sam grijesnik pa ne stignem do raja zato me nikad ne pusti iz zagrljaja!

Daleko si od ociju al od srca nisi, jedino sto mi nedostaje znaj ti si.

Nisi zvijezda, ni Bog da te molim ali si bice koje ludo volim!

Jednog dana prestacu disati, a moje srce prestace kucati, prekrsicu neka obecanja, ponekad cu ti lagati…samo ti mogu obecati da cu te UVIJEK VOLJETI!!!!

Zaljubljivnje je trenutak kad ona zaspe na tvojim dlanovima i budi se u tvojim snovima!

Komentariši